W dniach 9-11 kwietnia, biegacze z całej Polski wzięli udział w 37. Biegu Szpęgawskim, którego sponsorem tytularnym była firma Flex z Tczewa.

Bieg Szpęgawski jest jedną ze sztandarowych imprez organizowanych przez Ośrodek Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim.

Choć sytuacja epidemiologiczna zmusiła organizatorów do zmiany planów i przeniesienia wydarzenia do strefy wirtualnej, to zainteresowanie biegiem zaowocowało osiągnięciem rekordowej ilości – aż 644 uczestników z całej Polski.

Firmę Flex Poland, która w tym roku została sponsorem tytularnym Biegu Szpęgawskiego, reprezentowała ponad 40-osobowa drużyna biegaczy Flex Runners.

„Cieszę się, że nasi biegacze wykazują się tak dużym zaangażowaniem i widzę, że sprawia im to ogromną radość. Jednak to co robi największe wrażenie, to ich wzajemna motywacja i wsparcie. Znam to wszystko od środka, ponieważ również należę do naszej drużyny Flex Runners.” – powiedział Stanisław Motylski, Dyrektor Generalny Flex Poland.

„Jako firma zatrudniająca ponad 3 000 pracowników, staramy się sprostać ich oczekiwaniom, nie tylko pod względem zawodowym, ale również dbając o ich pasje. A jedną z tych pasji jest właśnie bieganie.” – dodał pan Motylski.

„Jestem dumny, że nasza firma została sponsorem tytularnym Biegu Szpęgawskiego. To właśnie podczas tego wydarzenia w 2017r. nasza drużyna po raz pierwszy, wspólnie pobiegła pod nazwą Flex Runners.” – powiedział Grzegorz Kiedrowski, kapitan drużyny Flex Runners.

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Starogardzie Gdańskim, stanął na wysokości zadania pod względem organizacji wirtualnego wydarzenia. W piątek, 9 kwietnia, transmitowano wirtualne otwarcie Biegu Szpęgawskiego, w trakcie którego odbyło się uroczyste złożenie kwiatów pod pomnikiem w lesie Szpęgawskim, ku upamiętnieniu poległych walczących o wolność Polski podczas II Wojny Światowej. Natomiast w środę, 14 kwietnia, miało miejsce wirtualne zakończenie wydarzenia, podczas którego zostały ogłoszone wyniki we wszystkich klasyfikacjach i kategoriach wiekowych. W międzyczasie, organizator angażował uczestników do wspólnej integracji, m.in. poprzez konkursy na zamkniętej grupie na Facebooku.

REKLAMA MIEJSKA
Poprzedni artykułStadion lekkoatletyczny – kończą się prace instalacyjne
Następny artykułPrzebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej