Regulamin przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa

  1. O patronat honorowy Prezydenta Miasta Tczewa może ubiegać się każdy, kto organizuje wydarzenie kulturalne, edukacyjne, sportowe lub inną uroczystość o charakterze społecznym. Wydarzenie powinno mieć charakter co najmniej ogólnomiejski.
  2. Prawidłowo wypełniony wniosek (plik wniosku dostępny poniżej) należy złożyć do Urzędu Miejskiego w Tczewie najpóźniej 30 dni przed imprezą.
  3. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o patronat honorowy należy występować każdorazowo.
  4. Przyjęcie patronatu honorowego nie oznacza deklaracji osobistego udziału Prezydenta, wsparcia finansowego, rzeczowego bądź organizacyjnego.
  5. O środki finansowe ubiegać można się wyłącznie w konkursach grantowych organizowanych przez Urząd Miejski w Tczewie.
  6. Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu.
  7. Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu, bądź o odmowie przyznania patronatu.
  8. W szczególnych przypadkach Prezydent Miasta Tczewa może unieważnić decyzję o udzieleniu patronatu honorowego, o czym organizator zostanie poinformowany w formie pisemnej.
  9. Otrzymanie patronatu honorowego Prezydenta Miasta Tczewa zobowiązuje organizatora do
  • zamieszczenia logo Tczewa lub herbu miasta we wszystkich materiałach organizatora;
  • zamieszczenia informacji o patronacie honorowym we wszystkich materiałach organizatora;
  • dołączenia linku wrotatczewa.pl do informacji dotyczącej wydarzenia na stronie internetowej organizatora;
  • przesłania najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem elektronicznej wersji programu imprezy i jej opisu na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu – pobierz wniosek (PDF / DOCX);
  • przesłanie w terminie 3 dni od zakończenia imprezy co najmniej 3 zdjęć i relacji z wydarzenia – w wersji elektronicznej, z prawem do nieodpłatnego wykorzystania przez Urząd Miejski w Tczewie, na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu.

REKLAMA MIEJSKA