Regulamin przyznawania Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta Tczewa
- O patronat honorowy Prezydenta Miasta Tczewa może ubiegać się każdy, kto organizuje wydarzenie kulturalne, edukacyjne, sportowe lub inną uroczystość o charakterze społecznym. Wydarzenie powinno mieć charakter co najmniej ogólnomiejski.
- Prawidłowo wypełniony wniosek (plik wniosku dostępny poniżej) należy złożyć do Urzędu Miejskiego w Tczewie najpóźniej 30 dni przed imprezą.
- W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o patronat honorowy należy występować każdorazowo.
- Przyjęcie patronatu honorowego nie oznacza deklaracji osobistego udziału Prezydenta, wsparcia finansowego, rzeczowego bądź organizacyjnego.
- O środki finansowe ubiegać można się wyłącznie w konkursach grantowych organizowanych przez Urząd Miejski w Tczewie.
- Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu.
- Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu, bądź o odmowie przyznania patronatu.
- W szczególnych przypadkach Prezydent Miasta Tczewa może unieważnić decyzję o udzieleniu patronatu honorowego, o czym organizator zostanie poinformowany w formie pisemnej.
- Otrzymanie patronatu honorowego Prezydenta Miasta Tczewa zobowiązuje organizatora do
- zamieszczenia logo Tczewa lub herbu miasta we wszystkich materiałach organizatora;
- zamieszczenia informacji o patronacie honorowym we wszystkich materiałach organizatora;
- dołączenia linku wrotatczewa.pl do informacji dotyczącej wydarzenia na stronie internetowej organizatora;
- przesłania najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem elektronicznej wersji programu imprezy i jej opisu na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu – pobierz wniosek (PDF / DOCX);
- przesłanie w terminie 3 dni od zakończenia imprezy co najmniej 3 zdjęć i relacji z wydarzenia – w wersji elektronicznej, z prawem do nieodpłatnego wykorzystania przez Urząd Miejski w Tczewie, na adres e-mail podany w odpowiedzi na wniosek o przyznanie patronatu.
REKLAMA MIEJSKA